25 Ocak 2013 Cuma

Yeni Yeni Huylar!

Hastalığımız devam ediyor. Fakat bizi mutlu eden şeyler de oluyor arada bir...

Arda Batu yeni yeni huylar ediniyor. Bunlardan biri kucakta otururken, kendini geri doğru atması. Bir gün birlikte vakit geçirirken onu eğlendirmek için ben yaptım. Sonra hoşuna gitti, kendi kendini atmaya başladı. Dayısı gelince de onunla oynamaya çalıştı. Dayısı ne kadar da tutmaya çalışsa, hemen kendini arkaya atıyordu...İşte küçük bir kare:

Sonra ayağını şut çeker gibi sallaması,  diğer bir yeni huyu. Çok güldürüyor bizi bu hareketine. Futbolcu mu olacak acaba bu çocuk diyor babannesi....

Ben de cevap olarak dedim ki, doktor olunca, doktor arkadaşlarıyla, haftada bir iki kez halı saha maçı yapabilir:)))

Diş buğdayında da meslek seçimini yapması için sadece doktorluğun farklı dallarını seçenek olarak sunmayı planlıyorum. Çok mu despotum. Belki evet ama ne yapayım çoookkk istiyorum. Ben bu kadar okuyacağımı bilseydim kendim doktor olurdum. Ben olamadıysam bari oğlum olsun. Yaşlanınca bize bakar:)))))




Bu arada büyüdük. Arabamızı değiştirdik.

Bu girdi 25 ocakta yazıldı. Fakat izmire gelişimiz ve hastaligimiz nedeniyle bu güne bana kaldı.







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder