15 Ocak 2013 Salı

Annelik=Mutluluk!


Daha güzel bir mutluluk var mı dünyada? Asla Yok! Annelik gibi güzel bir duygu yok. Benim pamuğum yeni yeni huylar ediniyor her gün. İnatlaşma diye birşey başlattı mesela. Ben elini ağzından çektikçe o tekrar koyuyor. Bunu ya inadına yapıyor, ya da oyun sanıyor. Ama bir damla mı kızamaz insan. Canım oğlum benim. Dünyanın en tatlı şeyisin sen!



Bir de bugün ilk kez eliyle ayağını tuttu. Fakat malesef o anı ölümsüzleştiremedim. Fakat ölümsüzleştirebildiğim başka bir an ise aşağıda gördüğünüz pozisyon.


Bu iki karede de halamıza ziyarete gittiğimiz bir günden iki kare var. İlkinde gördüğünüz gibi kuzenlerinin ona ilgisine muhteşem karşılık veren, son derece enerjik oğlum Arda Batu var. İkinci kare ise Arda'nın çok enteresan uyuyuşlarından biri. Tabi Halasınnda güldü, eğlendi, kucaktan kucağa gezdi. Azıcık da yoruldu. Tam Arda'nın uyku saatine yakın da çıkalım dedik arabada uyusun.  Böylece bir daha uyutmak için uğraşmayız. Montunu giydirdik. Arabasına koyduk. Tabi ki ağlıyordu.Hava soğuk olduğundan babamız arabayı güvenliğin yakınına getirmek için önden çıktı. Arda Batu'nun ağlaması bu sırada şiddetle artıyordu. Sürekli kullandığımız 'beyaz ses kiti'nde bulunan uğultulardan birini çıkarmaya çalıştım ve 'vuuuuu' dedim. Bir saniyede uykuya geçti. Ben de şaşırdım. inanamadım salladım. Şapkasını indirdim uyanmadı. Epey derin bir uykuya dalmış. Hemen resmini çekip halasına da yolladım. Uyudu dedim. Tabi şaşırdı halası. Kim şaşırmaz ki bu uyuma modeline:)))



Diğer bir enteresan huyu ise yeni geliştirdiği yatıp dinlenme modeli. Arda Batu kucağımda yüzü salona karşı dönük oturuyordu. Ben de ellerinden tutuyordum, o da sallanıyordu. Daha sonra aşağıya doğru eğilmeye başladı. Ben de izin verdim çünkü ne yapacağını merak ettim. Bir de dizlerimin üstüne yatmasın mı, popoyu havaya dikip. İşte Arda'nın o enteresan pozisyonu. Var mı böyle bir yatış modeli? Meğer pamuğumun uykusu gelmiş. Sonra götürüp uyuttum. Melekler gibi uyudu. Yaşam kaynağım benim!





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder