10 Ocak 2013 Perşembe

Arda Batu 4 Aylık!

Arda 4. ayını doldurdu ayın 5inde.Aynı gün rotavirüs ve karma aşıları yapıldı. Kilosu ve boyu ölçüldü. Boyu: 64 cm. Kilosu ise 8600dü. Doktor amcası son derece sağlıklı olduğuna kanaat getirdi ve ek gıda vermemezi söyledi.

İnanılması çok zor birşey. Daha dün gibiydi o minik erkek bana yumuk yumuk elleriyle bana dokundu. Elimi tuttu. Bana sarıldı. O günden beri  her anını kaydettim. Yaklaşık 6000 kare fotoğrafı var şimdiden. Ne kadar hızlı büyüyor inanılmaz. Önceleri uykusunda güldüğüne sevinirken, şimdi bana kahkahalar atıyor oğlum, Agu, bugu, vuuu gibi kendine özgü kelimelerle benimle sohbet ediyor. İşin ilginç yanı, ben ona değil, o bana dilini öğretti. O bana agu dedikçe ben de ona agu diyorum sonra kahkahalarla gülüyor. O Agular biliyorum ki birbirimize söylediğimiz sevgi sözcükleri. Büyüyünce belki içine kapanık olacak, belki beni sevdiğini söylemeyecek bile. Ama şimdi söylüyor. Her agusulyla 'canım annem', 'güzel annem' diyor. 'seni çok seviyorum' diyor bana. Ben de seni çok seviyorum annecim. Sen benim hayatımın anlamısın. Pamuğum, Tosunum, Boncuğum, Herşeyimsin!

4. ayımız çok zor bir aydı. İlk üç ayda son derece güzel bir uyku düzeni vardı Arda Batu'nun. sabah 8-8buçuk arası uyanıyordu. Sonra 10 ile 10.30 arasında uyuyordu ve sonra yine 12: 30' dan 5:30'a kadar ara arauyanmasına rağmen uyuyordu.

Fakat benim 1 Aralık'taki doğumgünümde bozulan düzen, arkasından Bursa'ya aile ziyaretine gitmemiz ve arkasından da dedemin vefatı üzerine İzmir'e gitmemiz ile tamamen bozuldu. Arda'nın şu an ne zaman uyuyacağını ve ne zaman uyanacağını malesef ben bile bilmiyorum. Ama yarından itibaren bir sıkıyönetim uygulamayı  düşünüyorum. O eski düzeni geri getirmeliyim. O şeklide hem bebeğim çok mutluydu, hem de biz  akşam dinlenebiliyorduk.


Arda'nın 4. ayından bazı kareler şöyle:











Oğlumla Fenerbahçe parkında tur attık.


























4 yorum:

  1. Maşallah Arda Batu'ya. Bebekler düzeni seviyor düzen biraz bozuldu mu sorun oluyor ama bu da geçiyor siz ona o size uyum sağlayacak ve gül gibi büyüyecek inşallah. Çok tatlı kırkbir kere maşallah.

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim Fadiş. Bugün eski düzenine göre uyutmayı başardım. Bakalım inşallah böyle devam eder. Benim için sorun yok da babamız akşam eve gelince yorgun oluyor. Bi de Arda uyumayınca iki saat onunla uğraşıyoruz. Uykusu olup da uyumayınca da çok ağlıyor. O da epey yorucu oluyor.

    YanıtlaSil
  3. Whatsapptan takipteyiz küçük beyi,doğduğunda el kadardı, minnacıktı, tutmaya korkuyordu insan.Şimdi tombiş yanaklarıyla sevimli suratına bakmaya doyulmuyor. Maşallah boncuğuma nazar değmesin.

    YanıtlaSil