18 Kasım 2016 Cuma

Kardeşimiz oldu. Hoşgeldin Doğukan!


Uzun bir aradan sonra ilk kez yazıyorum. Bu kadar ara vermemin nedeni birden yoğum bir iş temposuna girmiş olmamdı. 3 yıl içinde iş hayatında yaşanması gereken ne varsa yaşayıp bitiriverdim. Her zamanki gibi hızlıca yaşadım bitti.



Neyse konumuz Doğukan. Hayatımıza korkuyla geldi Doğukan. 15 Temmuz 2016 cuma günü kontrole gittiğimde hiçbir doğum belirtisi yokken, akşam eşimle yürüyüşe çıktığımızda önümüzden geçen tanklarla doğumumun başlayacağını bilemezdim yıl 2016'da. Eve gidene kadar radyodan duyduğum korkunç haberler, gözümün önünde sürekli gelen babam ve oğlum filminin  başlangıç sahnesi, evimin üstünden alçak uçuş yaparak geçen savaş uçakları ve benim sıklaşan doğum sancılarım. Bunları yaşayan da gerçekten bendim.

Sabah 6 da biraz sesler kesilince ya şimdi gideriz ya da gidemeyiz, ya bebek ya ben  ölürüz korkusuyla yola çıkıp, tankların tüfeklerin kapattığı yolu açtırarak doğuma gittik. Çok şükür sağlıkla, akça pakça oğlumuz Doğukan bir ışık saçarak dünyaya geldi.


Umarım ki bahtın güzel olur bebeğim. Ülkem için karanlık olan günleri sen aydınlatırsın getirdiğin umutla...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder