29 Mart 2013 Cuma

Yeni Yeni Mimikler, Şirinlikler


Tosun oğlum her gün beni yeniden şaşırtıyor. Artık öyle kahkahalar atıyor ki, bunun bir bebek olduğuna inanamıyorum bazen. Bazen de eski uslu hallerinden eser yok diye şikayet ediyorum. Ama ne olursa olsun, oğlumla geçirdiğim her an güzel ve ondan uzak kaldığım her an da onu özlüyorum.

Düşündüm de, Arda eskiden ciddi, çatık kaşlı, sert bakışlı bir bebekti. Fakat şimdi o çatık kaşlı halleri, kulaklarına kadar varan kahkahalarına bıraktı yerini. Tabii en çok bana gülüyor. Kıskananlar çatlasııııınnnnnnnn!:))99


Şu resimlere bakılır da insanın ısırası gelmez mi Allah aşkına. Bir de aşağdaki yeni yeni mimiklere, ağzından akan salyalara bakın. Yerim ben seni yaaaa....

Babaya da her gün biraz daha bağlanıyor. Beni ya da babasını görünce ağlıyorsa susuyor. Ciddi ciddi biraz uzaklaşınca bizi özlüyor sanki..... oğlumun derin bakışlarına bakın yaa...










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder