29 Mart 2013 Cuma

Yeni Huylar Ve Kazalar

Bugün sabah Arda Batu'ya çok güldüm. Şaşkın sabah 6:40'ta uyandı. Altını değiştireyim dedim. Açtım bezini, çiş yapacağına dair bir sinyal yoktu. Pişik kremini almak için arkamı döndüm, bir anda baktım ki son derece tazikli bir şekilde işiyor ve direk ağzını hedeflemiş. Çocuk bildiğin çişini içti. Hatta o kadar çok çiş geldi ki yüzme kursundan öğrendiği nefes tutma hareketini uygulamaya koydu. Yüzüne su gelince nefesini tutuyor bizimki:)

Ağzını yüzünü sildim ıslak mendille. Babası doktora sorsak mı fln dedi. Gülüp geçtim. Dedim herhalde çişini içen ilk çocuk bizimki değildir....Evhamlı olmaya gerek yok. Derken herhalde benim çığlığımdan çocuk yarım bırakmış çişini, çünkü hemen arkadan bir daha yine ağzına geldi. Ama önceki kadar içmedi:)))

Ben gülmekten kırılırken, bir taraftan da altını siliyordum. 'Oğlum deli misin çişini içiyorsun' diye söylenirken, poposunu kaldırdım altına bezi koymak için, birden zaarrrtt diye bir ses. Vallahi ağzımı hedefledi diye ödüm koptu ama neyse ki sadece gazmış. Tabi ki bir kahkaha daha patlattım. Sabahın köründe karnıma ağrılar girdi gülmekten..... Üzerime kaka yaptığı çok var fakat bu seferki epey tehlikeliydi:)))))


Bununla birlikte yeni huylardan da bahsedelim. Arda artık oturabiliyor. Aslında uzun zamandır bunu yapabiliyordu fakat şimdi baya baya oturup oynayabiliyor. 4 aylık olduğundan beri kucakta oturabiliyordu. Ama şu an emzirme yastığının içine koyup rahat rahat işimi yapabiliyorum. Bazen yorulup arkaya yaslanıyor, sıkılınca kendi tekrar kalkıp oturma  pozisyonuna geçiyor...

Yeni bir diğer huyu da ayaklarını artık desteksiz tutabiliyor. Ayaklarını tuta tuta uyku pozisyonuna geçiyor. Sonra yan dönüyor, emziği elinde, (ama ağzında değil), yandaki oyuncaklarla oynarken, yan pozisyonda uykuya dalıyor. Yani kendi kendine uyuyor. Ama itiraf etmeliyim ki hala zaman zaman sakinleşmek için meme istiyor....


Bir de dünden beri dikkatimi çeken ilginç birşey var. Biraz destekleyince ayakta  durabiliyor. Fakat henüz pek emekleme sinyalleri yok. Acaba emeklemeden mi yürüyecek diye düşündüm bugün ama emeklemesini de istiyorum. bir daha ne zaman çocuk olacak. Emeklesin, herşeyi yaşasın istiyorum...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder