27 Mart 2013 Çarşamba

Gezmece Tozmaca...

Arda Batu bu aralar çok gezdi.  Bağdat Caddesi, Novada, Sahil derken epey bir yerler gördü Tosunum....

Fenerbahçe parkı en keyiflilerindendi... Allah aşkına bakar mısınız şu derin bakışlara... Martıları seyrediyor tosunum....



Fenerbahçe parkına gidilir de Happy Moons'da yemek yenilmez mi??


Bağdat caddesine gidip Özsüt'te bir Kanaş yenmezse olmaz. Seyhan ve güzel kızı Zeynep Lal ile tur atılmazsa olmaz. O gün Arda beni inanılmaz şaşırttı. Hiç ağlamadı. İnanamadım. Bu Arda mı diye bakıp bakıp durdum... Dilimi ısırayım....

Aynı hafta bir de onu doğurtan doktoru Cem Öncüloğlu'na gidip hava atmak lazım bak nasıl büyüdüm ben Cem Amcaaa diyeee...

3 yorum:

  1. Boncuğum dün konuşken her bulduğunu o küçücük ağzıyla ısırmaya çalışması çok sevimliydi. Çok özledim keratayı. Her gördüğümde biraz daha büyüyor. :)

    YanıtlaSil
  2. İyileşelim yine gezmece tozmaca yapalım :)

    YanıtlaSil
  3. Kerata vallahi büyüyor. Gezelim kuzucum. Bol bol gezelim. Lakin az zamanımız kaldı..... :(

    YanıtlaSil