12 Mart 2013 Salı

Allah yüzüme baktı

Ek gidaya gecme konusunda Ne kadar endiselendigimi yazmıştım. Allah yüzüme baktı sanırım ki muayeneden sonra doktor Arda'nın kilosunun 10,200 olduğunu görünce sütümün fazla fazla yettiğini ve ek gıdaya geçmeyi bir ay daha ertelemenin iyi olacağına karar verdi. Bir ay daha oğlum sadece benim:))) doktor yoğurt ve meyveyi de sadece tattirmamizi, kesinlikle bir çay kasığından fazla vermemenizi tavsiye etti. Aksi takdirde cocuk sutten soguyabilir ve emmeyi bırakabilirmiş. Sutunuz bu kadar yeterken ve yararken emmeye devam etmesi daha iyi olurmuş. Zaten çok da güzel gelişiyormuş.

Bu mutlulukla dün Adana'ya geldik. Hava alaninda guvenlikcinin telsizine el koyan anonslara da sairan oglum, Ucakta her zamanki gibi sorumuzdu. Hareket edene kadar biraz huzursuzlandi. Sonra emdi ve uyudu. Uyandığında ise keyfi yerindeydi. Yemeğe gittik ve kebapcida Arda ilk kez mama sandalyesi denedi. Pek de sevdi. Sonra biraz uyku huysuzluguna düştü. Yemekler boğazıma dizildi ve kalktık. Arabada emzirmeyi denedim emmedi. Sonra biraz oynattim, gidikladim. Kahkahalarda güldü. Çok eğlendik. Babannesi ve Hasan dedesi de gülüşüne şaşırdı. Sonra sarılıp poposuna hop hop vurdum ve Hala gülüyordu her vuruşumda. Bu aşktan sonra tekrar emzirmeyi denedim ve 19:25 de uyudu. Aslında yarım saat daha beklesem muhtemelen bir daha uyanmazdi. Ama uyanması iyi oldu çünkü Arda'yı evde rengarenk, üstünde farklı yüz ifadeleri bulunan balonlar bekliyordu. Dedesinin Gürcü yardımcısı Ega'nin inceligiydi bu. Arda çok sevindi. Önce uzaktan baktı. Sonra Ega yanına yaklaştırdı balonları. Arda yine kahkahalar atıyordu.

Sonra müthiş bir sekilde kendi kendine uyudu. Sadece kundaga sarıp, white noise'u actım. Sonra içeri gittim. Kayınpeder sag sağlım duye bir film koydu. Biraz kahkaha derken geç oldu. Yattık. Arda da güzel uyudu. Sorunsuz bir gece geçirdik . Arda da çok sık uyanmadi.

Fakat ertesi sabah aynı degildi. Sabah babası babaannesine vermiş ben uyuyayım diye. Sabah iyiymis. Fakat 9 dam sonra babanneside durmadı. Hasan dedesinden korktu. Ben damlalarımı almaya eczaneye giderken sakındı. Fakat ben yokken yine çok huysuzmus. Ben geldiğimde ağlıyordu ve Ega ayağında sallıyordu. Yasak bu dedim ama durmuyor dediler. Beni görünce sustu be uuuuu diye sesler çıkarmaya başladı. Arada gülüyordu. Kucağına gelmek istediği her halinden belliydi. Artık o da bana düşkün. Tabi bu beni mutlu ediyor. Çünkü o benim herseyim. Benim ona düşkün oldugum kadar onun da bana düşkün olması gururumu okşuyor. Mutlu oluyorum. Hele bir de oğlumun benden kopacağı endişesine düştüğüm su günlerde.















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder