25 Nisan 2013 Perşembe

Ek Gıda:(

Ek Gıda'ya başladık diye mutlu oldum. Dizi dizi fotoğraf yayınladım. Kim derdi ki ek gıda, o kadar güzel süt içen bir çocuğu sütten soğutacak. Arda memeyi bırakma noktasına geldi. Ve benim sütüm de kesilme noktasına geldi. Üzüldükçe  daha da azaldı. Bir gün Arda 3 dakika emdikten sonra sütümü sağdım ve iki göğüsten 15cc geldi. Yıkıldım...

Hemen doktoru aradım. Durumu anlattım. 'Tüh yazık olmuş, sütünüz de iyiydi' diye bir tepki gösterdi. Önce ama artık başladık ek gıdaya dedi arkasından da o zaman siz ek gıdayı kesin, süte yüklensin. bir iki hafta sonra tekrar  deneriz dedi. Arkasından eczaneyi arayıp, malt, süt yapıcı çay istedim. Marketten de tahin helvası, ve boza istedim. boza marketlerde yokmuş artık. Onun yerine eşim de fındık, badem, fıstık gibi şeyler alıp geldi.  Son zamanlarda beslenmeme ve uykuma da hiç dikkat etmemiştim. Sanırım bir sebebi de bu. Bu sebepten hemen Eren Et'i arayıp, bol bol et siparişi. Bir iki gün doping derken, üçüncü gün sütüm normale döndü. Tabi bu sefer Arda da yine gece uyanmalarına başladı. Ama artık hiç umursamıyorum. Süt içsin de bütün gece uyumamaya razıyım. Zaten ne kadar emme şansı var ki bebeğimin. Sonuna kadar kullansın.


1 yorum:

  1. Merhaba 4 mayısta Ek gıda ücretsiz eğitimimiz var sizide aramızda görmek isteriz http://sosyalanneler.blogspot.com/2013/04/sosyal-anneler-ek-gda-egitiminde.html

    YanıtlaSil