18 Nisan 2013 Perşembe

Ek gıda ve tutarsız uykular

Ek gıdaya geçtik sonunda. Arda baya baya yemek yemeye başladı. Önce temkinli yaklaştı birçok seye. Ama zamanla bir anne olarak nasıl yedirecegimj öğrendim. Posali yiyeceklerin hemen arkasından su verdim. Böylece yutması kolaylaştı. Sebze çorbasını haliyle hiç sevmedi. İkinci gün de yoğurdu sevdiği için sebze çorbasının her yudumundan sonra arkasından kasığın ucuyla yoğurt verdim. Yoğurdun tadını alıcı hevesle ağzını acıyordu ve bir sonraki çorba yudumunu da böylece yedirebiliyordum.

Yumurtayı da arkasından su ve pekmezle sorunsuz yedirebildim.

Ek gıda ile uyku sorununu da ayni anda çözerim diye umut ediyordum. İlk denemede olmasa da üçüncü ve dördüncü gecelerde Arda'yı deliksiz uyutmayı başarabildim. Fakat kalıcı olamadı.















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder