31 Mayıs 2013 Cuma

Parkta takılmaca

Tatile gitme heveslerimiz sürerken, havuz da malesef henüz açılmamışken, zamanımızı bol bol  değerlendirdiğimiz alan da tabi ki sitemizin parkıydı. Oturma becerilerini tam olarak yerleştirmiş olan Arda bey artık salıncakta sallanabilir....İşte salıncakta zaman zaman düşünceli, zaman zaman şaşkın, zaman zamanda esneyen uykulu halleriyle Arda Batu!

 Bilmiyorum benim oğlum olduğu için mi öyle geliyor ancak bu çocuğun karizması annesi olarak en başta beni bitiriyor. Delici bakıylarıyla fotoğraf çeken annesine de poz vermeyi ihmal etmeyen, tatlı bıdığımın en beğendiğim birkaç karesi de şöyle:




 Haberim yokmuş gibi çek Panpa:)


 Heyyy gidi günler heyyy, daha dün el kadardım. Ne oturabiliyordum, ne dönebiliyordum. Şimdi oturmuş salıncakta sallanıyorum. hayat denilen bu şey ne tuhaf be:)


Bu fotoğrafların kolaj yapılmış, instagramda paylaşılmış ve pekçok beğeni görmüş hali de şöyle:



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder