20 Mayıs 2013 Pazartesi

Dişimiz Çıktıııı!

Sonunda  diş buğdayı partisi yapabileceğiz. Yuppiii...Haydi Bakalım Sayın Z&S Bakeshop'un yaratıcı elleri. Gösterin hünerlerinizii....

Arda'nın 2-3 gündür uykuları fena. Uyumamak için fena direniyor. Bağıra çağıra ağlıyor, geceleri saat başı ağlayarak uyanıyor ve onu sakinleştirmek de çok zor oluyordu. Bugün sabah kahvaltıya Seyhan'cığım ve güzel kızları gelince, ona durumu anlattım. Seyhan, Zeynep Lal'in de 2-3 gün huzursuz olduğunu arkasından diş patlattığını söyledi. Fakat ben daha önce her huysuzluğunu dişe yorduğumdan ve arkasından birşey çıkmadığından kendimi heyecanlandırmayayım dedim bu kez....

Fakat doğruymuş. Akşam üzeri Arda'nın diş temeline bir baskı yapıp deneyeyim dedim. O da ne, minik birşey parmağıma battı. Oğluşumun ilk dişi. Demek ki minik oğlum, birkaç gündür ondan huysuzmuş. Yazık, kim bilir ne kadar canı acıdı minik oğlumun....


2 yorum:

  1. Ortak diş buğdayımı yapsak :) Hadi hayırlı olsun sapasağlam sağlıklı dişleri olsun.. Hoş gelmiş ilk incimiz ...

    YanıtlaSil
  2. Bir tane de senle de yaparım:) Sonra bir de İzmir'de yaparım. Bana eğlence olsun:) Bu arada dişi de artık görünüyor.

    YanıtlaSil