31 Mayıs 2013 Cuma

Emekliyoruz ve Ayağa Kalkıyoruz

Ne zaman yapacak ne zaman yapacak diye beklerken, ikisi aynı günde oldu. Arda Batu bugün bir anda emeklemeye ve ayağa kalkmaya başladı. 2 metre kadar bir alana, sırf bilgisayarın tuşlarına basmak için geldi. o anda Skype'de annem ile konuşuyordum. Hedefe ulaştı. Geldi. Tek tuş ile bağlantıyı kapattı:) Büyük başarı oğlumm!

Bunu nasıl mı keşfettim? Bir gün rutin yatma öncesi yaptığımız gibi üzerini değiştirip, meyvesini yedirip yatırdım. Arkasından da odasından çıktım. Bu eylem sonrası döne döne 15-20 dakikada (bazen yarım saatte) uykuya dalıyordu. Hele ilk dişi çıkardıktan sonra bu süre iyice kısalmıştı. Bir süre sonra odasından sesler kesildi. Uyudu herhalde dedim. Elimde bişeyler vardı. Hemen gidemedim. Bir iki dakika sonra çığlıkla gülme seslerini duyunca şaşırdım. Gittiğimde manzara buydu:




Anne olarak son derece mutluyum. Yavaş yavaş muzurluklar başlıyor. Evet zor biliyorum ama ne yapayım. Yaramaz çocukları da seviyorum. Yeni bir şey keşfettiyse ve yaptığı bu yeni şeyden çok haz alıyorsa alt dudağını ısırıyor, gözler pörtlüyor, pat pat vuruşlar ve zıplamalar. Tabi bunun yanında masa, sandalye, koltuk kenarı, ne varsa ısırıyor....Ay acaba ikinci diş mi geliyor????














Hiç yorum yok:

Yorum Gönder