24 Şubat 2013 Pazar

Maskotum

Dün yağmurun doğumgunu vardı. Oğlumu güzel güzel giydirdim ve götürdüm. Tabi ki ortamın maskotu oldu. Herkes bayıldı oğluma. Ama o çok ilginçti. Önce kalabalığa şaşırdı. Etrafı uzun uzun inceledi. Gelip onu sevenlere tuhaf tuhaf bakti. Hic istifini bozmadi. Biraz huysuzlanir gibi olunca aldım. Üzerinde kot pantolon, kravatli bir badi ve lacivert ceket vardı. Cook ama çok yakışikliydi. Kot sıkmıştır diyerek üstünü değiştirdim. Kot pantolonu da daha 4 aylikken 6-9 ay bedeninde almıştım. Raht rahat giysin diye. Ancak biraz tosun oldugundan daha 5 aylikken küçük gelmeye başladı. O yüzden de hadi zaten göründü diye üstünü değiştireyim dedim. Tabi ki bizimki artist ya... Kot yerine kaşife pantolon, kravatli badi yerine de kırmızı papyonlu badi giydirdim. Bunlar (kravatli badi de dahil olmak üzere) pijama kadar rahat bebek icin. Bu nedenle bu badileri tasarlayası Z&S Bakeshop sakinlerine tekrar teşekkür ederim.

Bu arada yeni kiyafetiyle de oğlum ilgi odağı oldu. Çünkü hala çok yakışikliydi. Fakat yakışikliligi kadar duruşu ve usluluguyla da annesini gururlandirdi. O benim bir tanem.
İste o günden bazı kareler....






Bu arada yağmur için hazırlattığım bu tütü ve taç da Z&S Bakeshop'tan. Yağmur o kadar sevdi ki üzerinde tülleri düzeltmeye bile fırsat vermedi.... İyi ki  var şu kızlar....






1 yorum:

  1. Rica ederiz, Arda için yapacağımız çok şey var daha. :) Sizde iyi ki varsınız.

    YanıtlaSil