20 Kasım 2013 Çarşamba

Öhööö öhöööö meme istiyom

Şen kerata, gün gelecek bugünleri unutacaksın. Büyüyüp başına buyruk hareket edeceksin. Bi zamanlar meme için yalvardığını, annenin üstünü başınl paraladığını hatırlamayacaksın. Hata geçip karşıma yok ben dışarı çıkcam, yok şu kızla takılıcam diye başına buyruk haereket edeceksin. Annen kaç gece senin için uykusuz kaldı, ne fedakarlıklar yaptı bilmeyeceksin. 

Kafanı kırarım sözümden çıkmak yok, izinsiz gezmek yok, tutturmak karşı gelmek yok. 


2 yorum:

  1. Annen haklı oğlum ben sürekli uyuduğum için tüm zorlukları annen çekiyor; anne ne diyorsa o. O günler geldiğinde hiç bana bakma :)))

    YanıtlaSil
  2. Zaten işten anneyle beraber geldiğimizde suratıma bile bakmıyorsun doğruca anneye saldırıyorsun. süt içme ve anneyle işin bitince bana vakit ayırıyorsun Arda Batu Bey :)))))) Ben oyuncak sepetindeki oyuncak gibi hissediyorum kendimi. ama hakkını teslim etmek gerekirse yemek masasına oturduğumuzda kollarını açarak kucağıma gelmen ve beraber yemek yememiz beni çooook mutlu ediyor. O anları hiç bir şeye değişemem canım oğlum. Mutluluğumuz hiç bozulmasın..._... Osman Kürüm

    YanıtlaSil