14 Temmuz 2013 Pazar

Piyasa Kafe Pi'deyse, Arda Batu da ordadır:)

Uzun süren Kuşadası tatilinden sonra, otelden çıkış yapınca, bir kaçamak yapıp Çeşme'ye gidelim dedikk.. Selma teyzesinin eski rum evinde iki gün kaldık. Cuma akşamı Kuşadası'nda Arda Batu'nun uyku saatinde çıktık. İki saatlik yolculuk hiç sorunsuz geçti ve Arda hiç uyanmadı. Oraya varınca yatağına yatırırken bir uyanır gibi olduysa da hemen uykuya dalmayı başardı.... Gece deliksiz uyudu. Sanırım taş ev Arda'nın kimyasına çok iyi geldi. Tabi yer yatağında yatmanın ve de odada bütün gece çalışan vantilatörün etkisi de büyüktürrr....

Sabah kalktık, Kahvaltımızı yaptık. Arda'nın uyku saati geldi. Arda uyudu ve biz Selma, Gamze ve Ayşe teyzeleri ile birlikte Kafe Pi'nin yolunu  tuttuk. Tabi bu arada Defne Naz'ın da enerjik halleri de bize eşlik ediyordu. Teyzesinin kuzusu malesef ben göremeden büyüdü, kocaman, akıllı mı akıllı bir kız oldu. Sarı kıvırcık saçlarıyla gözleri kamaştırıyordu...

Kafe Pi'ye geldik. Selma'nın turizm sektöründe çalışması ve bu vesileyle tanıdık bulmasından dolayı, en otopark ne de giriş ücreti ödedik. Biraz keyif yaptık, yüzdük. Arkasından Arda uyanmak üzeredir derken iki de bir saate bakmaya başladım. Bir kez aradım, annem hala uyuduğunu ve aramamamı söyledi. İnanamadım. İki buçuk saat sonra uyandı. Gittik aldık. Tam enerji depolamıştı. Gelirken de Kumrucu Şevki'de kumru yaptırdık. Yolda afiyetle yedik.

Tam Kafe Pi'ye giriyorduk ki kapıda kimi görelim.... İngiltere'de birlikte kaldığım, çok eski İran'lı arkadaşım Kamran. O tarihlerde orada olacağını biliyordum fakat aynı mekanda karşılaşacağımızı hiç tahmin etmemiştim:) Hoş bir karşılaşmaydı....

Arda Kafe Pi'nin de gözdesi oldu tabii ki.... Happy Hour başladığında Arda'nın başında bir kalabalık toplandı. Arda da herkesle birlikte dans ediyordu....

Aya Yorgi koyu bir harika. Deniz değil sanki deniz özellikleri gösteren bir havuz.... 0 dalga. Muhteşem.....İşte denizin temizliğinin en güzel kanıtı....











 Kalabalık gruplara verilen localardan birini kaptık. Arda'nın keyfi de yerindeydi. Hatta burada yarım saatlik bir öğlen uykusu da kestirdi....
 

Volkan amcası ayağında sallayarak uyutmaya çalıştı. Ama Arda buna çok güldü..... 'Ben böyle uyumam ki Volkan Amcaaaaa':)))))

 Gamze Teyze'sinin ilgisi de harikaydı....


Mutluluktan dört köşee.....


 Artistim benim yaaaa


Birazda bizden fotolar olsun. Uzun zaman sonra ilk kez arkadaşlarımla vakit geçirdim. Bir tam gün ilaç gibi geldi. Bol bol sohbet, akşam Volkan'ın mangalı eşliğinde ziyafettt... Kızlarla dedikodu gibi ilaç yok:)



 Sonra bizden sıkılan Arda anneannesiyle etrafı bir kolaçan ederrrrrrr... Tam o sırada bir müzik sesi duyulurrrrr.. Happy Hour başlamışşşşş. Herkes dans eder de benim oğlum dans etmez mi.....
 Bu arada bu fotoğrafta Arda'yı coşturan yukarıda bir kalabalık varrrr. Ona bakarak dans ediyorlar ve Arda da onları taklit ediyor....

Yarım saat kadar dans ettikten sonra biraz yoruluyoruzzzz. Uyku belirtileri yavaş yavaş Arda'nın yüzüne iniyor.... Fakat onu dağıtmanın bir yolunu hemen buluveriyoruzz. Dansa devammmm....



Teyzelerim, teyzelerimmmm. Çok eğlendim, teşekkür ederimmmmm!!!!






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder