28 Kasım 2012 Çarşamba

Ben de blogger oldum:)

Blog yapma fikri, yeni tanıştığım komşum ve arkadaşım Seyhan'dan çıktı. Uzun zamandır blogları okuyup, hamilelik, ve bebek bakımı konusunda fikirler almaktaydım. Seyhan'ın kızları Defne Nil ve  Zeynep Lal için yazdığı blogunu inceledim ve bunun Arda Batu için de çok güzel bir anı olacağına karar verdim.

Arda Batu şu anda 11 haftalık. Fakat enerjim yeterse geçmişe dönük tecrübelerimi de paylaşmak isterim. Zira, onları da bir günlük halinde kaleme almıştım.

5 yorum:

  1. ben de 2.izleyicin oldum. Seyhan'ın blogdan arkadaşıyım ben de beklerim.

    http://dolunayiner.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. Hayırlı uğurlu olsun, komşuluk iyidir ikiniz adına da sevindim, blog dünyasına hoş geldin.

    YanıtlaSil
  3. Yeniden hoşgeldin komşum ; ) hayırlı olsun ilerde dönüp okuduğunda iyiki yazmışım diyeceksin .....

    YanıtlaSil
  4. Yeni blogun yeni takipçisi olarak hayırlı olsun diyorum. :)

    YanıtlaSil
  5. Hepinize çok teşekkür ederim arkadaşlar. Ben sizler sayesinde varım:)))) Seyhan'ın yaptıkları benim yapacaklarımın da teminatıdır:)

    YanıtlaSil