4 Eylül 2013 Çarşamba

İlk ayrılık :((((

Gözyaşları içindeyim. Wings Lounge da oturmuş şarap içiyorum, sana yazı yazıyorum, ağlıyorum!

Az önce seninle pasaport kontrol noktası önünde vedalaştım. 3 gün ayrıyız. Üstelik bugün senin ilk doğumgünün. Dün kutlamış olsak ve doğduğun an yanında olmuş olsam da acılar içindeyim, çok canım yanıyor, şimdiden burnumda tütüyorsun....

Nasıl geçecek bu 3 gün bilmiyorum ama çok zor geçeceğini şimdiden görebiliyorum. Ne olur oğlum, beni unutma. Döndüğümde meme emmeye devam et. Sakın memeyi bırakma. En azından 2 yaşına kadar emzirmek istiyorum seni.

Bir de ne olur benim yokluğumu çok hissetme, ağlama. Mutlu ol anneannen ve babanla...

10 günden beri giydiğim pijama üstümü bıraktım evde. Beni özleyince onu kokla. Ben de senin resimlerine   bakarak geçireceğim bu 3 günü.... Ve diliyorum ki allah bizi bir daha bir gün bile ayırmasın oğlum.

Seni çok seviyorum.

İyi ki doğdun. iyi ki doğurdum seni....

saat 08:07! seni öptüm öptüm öptüm, kokladım, içime çektim. Masumca durdun, itiraz etmedin, seni doyasıya koklamama izin verdin. Teşekkür ederim oğlum.... Senin kokun gibi, bakışın gibi huzur yok.     Sen herşeyimsin, bitanemsin, canımın taaa derinisin....

Ne olur çabucak geçsin ub 3 gün

1 yorum: